Friday 22 December 2017

Weatherby awangard 2 opcja magazyny


Wytrzymałość i wyrafinowanie Weatherby Vanguard i Tikka T3.Ilustracja dzięki uprzejmości SAKO Ltd. This artykuł porównuje i przeciwstawia klimat syntetyczny Weatherby Vanguard oraz syntetyczny Tikka T3 Lite, który wybrał porównanie tych dwóch karabinów, ponieważ oba są dobrze polującymi karabinami, mają podobną cenę rynkową, poza gwarancją dokładności pola, podobne opcje nabojów i są ofertami na poziomie wejścia z dwóch poważanych firm produkujących broń palną Firma Howa z Japonii produkuje działanie Weatherby Vanguard, a Tikka jest spółką zależną Sako z Finlandii. Mam nadzieję, że tytuł nie jest mylący, ponieważ uważam, że oba karabiny mają wiele pożądanych cech, które reprezentują zarówno surowość, jak i wyrafinowanie. Te wyrażenia wyrażają jednak w ogólnym sensie moje ogólne wrażenie tych dwóch karabinów. Ilustrują uprzejmość Weatherby, Inc. Pamiętaj, że Vanguard został zaprojektowany jako standardowy karabin szturmowy, a T3 został zaprojektowany jako lekki karabin. Poniższa tabela stanowi podstawę ogólnej Porównanie.223 Rem 22-250 Rem 243 Wygraj 257 Wby 270 Wygraj 308 Wygraj 30-06, 7 mm Rem Mag 300 Wygraj Mag 300 WSM 300 Wby 338 Wygraj Mag.223 Rem 22-250 243 Wygraj 308 Wygraj 25-06 270 Wygraj 30 -06 270 WSM 300 WSM, 7mm Rem Mag 300 Win Mag 338 Win Mag. Butler Creek formowany wtryskowo kompozyt z policzkiem i podniesionym checkering. Kolek wzmacniany włóknem szklanym bez kawałka policzka i gładkie checkering. Thick Pachmayr Pad. Soft gumy z formowanego zbrojenia polimeru Płyta podłogowa z blachy stalowej z 4 standardowymi kalibrami o pojemności okrągłej. Magazyn w magazynie polimerowym z czterokrotnymi kalibrami standardowymi. Jak widać z powyższego wykresu, te karabiny różnią się pod wieloma względami. Oprócz powyższych zagadnień istnieje kilka problemów powinieneś się zająć. Nie z pudełka mechanizm spustowy na Weatherby Vanguard nie spełnił mojej satysfakcji, ale dzięki Weatherby było to łatwe rozwiązanie Kiedy otrzymałem karabin, najniższy mógłbym dostosować to 4 5 funtów, a kiedy Próbowałem usunąć cewkę, nie mogłem znaleźć satysfakcji które nie wyłączyło bezpieczeństwa. Zadzwoniłem do Weatherby i poleciłem, żebym wysłał go do jednego ze swoich ośrodków serwisowych, które wybrałem w lokalnym centrum serwisowym i powiedzieli mi, że wiele sprężyn w karabinach czołgowych jest zbyt ciężkich, a oni widział sprawiedliwy udział w wyzwalaczach, które nie spadłyby poniżej 4 kg. Twierdzili, że to dlatego, że sprzedawca sprężyn używanych na linii pionowej dostarczył Weatherby z partią ciężkich sprężyn i że Weatherby nie złapał problemu przed montażem karabiny. Obsługa była doskonała i miałem karabin z powrotem w ciągu tygodnia Mój spust jest teraz ustawiony na czystą ostry 3 1 4 funty, a pełzanie jest prawie nieobecne. Spust na Tikce był ostry i czyste 3 funty z pudełko Łatwo dostosować się do Vanguard, a dostosowania wydają się bardziej precyzyjne Proszę zauważyć, że Weatherby stoi za wszelkimi pracami naprawczymi wykonanymi w autoryzowanych centrach serwisowych i nie mogłem być bardziej zadowolony z prywatnego sklepu, który naprawił mój Uważam, że Weatherby ma świetną koncepcję pozwalającą wybrać jedną z list autoryzowanych punktów serwisowych. Wierzę, że wszystkie prace gwarancyjne dla Tikki trafiają do Beretta, USA. Śruba na Tikce jest wyjątkowo gładka, a podnośnik 75 stopni jest łatwiejszy niż 90 stopni na Weatherby Jednakże, Vanguard ma solidne jednorazowe śruby kute, a Tikka jest ze stali nierdzewnej, a nie z jednego kawałka, ale jest to bardzo precyzyjnie wykonane Weatherby jest wydrążony z trzema portami ucieczki gazu i w pełni Zamykana osłona śruby W przypadku pękniętego lub incydentu, działanie awaryjne w bardzo dobry sposób porusza się unikając gazu Dodatkowe wymagania dotyczące wytrzymałości i bezpieczeństwa mogą być bardziej pożądanymi cechami dla osób, które przeładowują. Otwory wyrzutowe są duże na Weatherby, więc jest łatwe do jednorazowego wkładu atramentowe w zasięgu lub w terenie w sytuacji awaryjnej Port wyrzutowy na Tikce jest niewielki, a naboje powinny być ładowane przez czasopismo, nawet w przypadku pojedynczych zdjęć, proces wolniejszy. Tikka T3s dostarczane są zestawy podstaw i ramek kombinowanych, które mogą pomieścić zasięg o maksymalnej średnicy dzwonnicy wynoszącej 42 mm. Weatherby jest wywiercony i tarczowany w konwencjonalnych podstawach i akceptuje pierścienie na dowolnej wysokości, ale muszą być zakupione osobno podstawa lub pierścienie są dostarczane. Lufka na Tikce jest swobodnie pływająca, podczas gdy beczka Weatherby jest mocno osadzona. Ten ostatni system umożliwia ścisłe wchłanianie, ale pierwsza jest tańsza w produkcji. Obie mają dobrą reputację o dokładności, co gwarantuje Weatherby jest wyposażony w cel demonstracyjny 100 stoczni, trzy grupy strzeleczek z karabinu, wypalony z zimnego baryłki. Zwiększony checkering na Weatherby, wykonany w typowy punktowy wzorzec, zapewnia solidny antypoślizg Tikka s checkering jest lekko gładka i jest podzielony na kilka małych plastików, ale to ergonomiczne. Można sobie wyobrazić, oba karabiny dobrze działały w zasięgu Tikka jest w komorze dla 308 Win i Weatherby na 270 Win Ten particu lar Tikka zdawało się strzelać do bardziej spójnych grup, które mogłyby się zmieniać przy użyciu różnych kalibrów, marek amunicji i kilogramów kul. Powiedziałbym, że obie karabinki strzelają bardzo dobrze Mam tylko jeden karabin, który umieszczał trzy kolejne kulki jeden na drugim od siebie trzy kolejne strzały Karabin był szklany i kosztował 3 razy tyle. Ogólnie, Weatherby jest bardzo wytrzymały projekt, który zawiera wiele ciężkich funkcji do śruby, odbiornika, osłony spustowej i zagłębionej powierzchni śruby obudowy obudowy z trzema pierścieniami ze stali Weatherby czuje się solidny, waży więcej i ma podwyższony odcinek policzków, rurowy jednoczęściowy śrubę i dobry spust. Tikka ma niezwykle gładką śrubę, dobrze zaprojektowany zapas, ostry spust, niż bezpiecznie przejdzie do ciężaru 2 funty i waży mniej funta Dłuższy bębenek na Weatherby powinien zapewniać większą prędkość przy użyciu tych samych kalibrów, a chociaż bębenek 227 16 na Tikce jest odpowiedni, mam wentylator 24 calowych beczek na s kalibry tandardowe i 26 dla magnum. Ci, którzy obciążą maksymalne ciśnienie, powinni docenić dodatkowe 1 1 2 cale na Weatherby, ponieważ poślizg jest zmniejszony i zwiększa prędkość Weatherby rzuca mniej, kaseta i ładunek są takie same, jak to jest cięższy Ponadto model Weatherby wydaje się naciskać w dół i z dala od twarzy strzelca, co zmniejsza subiektywny efekt odrzutu. Są to karabiny myśliwskie, a oba powinny zaspokoić nawet najbardziej wymagających myśliwych. Tak jak w przypadku każdego wyboru produktu , musisz wybrać produkt, który ma taką funkcję, formę i funkcje, które najbardziej Ci się podobają. Uwaga: Indywidualne, pełne recenzje na temat karabinów Tikka T3 i Weatherby Vanguard można znaleźć na stronie Recenzje produktu. Weatherby Vanguard Stocks - Revolution Tundra. Vavguard S2. Zapisane przez Larry 21 lutego 2018 roku. Nie byłem pewien, czy zapasy będą pasowały do ​​mojej nowej serii Vanguard Called i rozmawiał z Calebem, sprawdził, czy jakiekolwiek zmiany zostały wprowadzone do Vanguard for a poza tym żadne zmiany nie zostały dokonane, a następnie wyszedł z drogi, aby sprawdzić, czy mają zapas, który szukałem na półce. Przynieśli go do biurka i przytrzymywali do momentu, aż moje zamówienie nadeszło później i tego dnia Dostałem go wysłane w tym samym dniu to było sortowane 3 dni później to przybyło do moich drzwi, wyglądał świetnie, wykończenie jest idealne pasuje jak rękawiczka nie mogłem zrobić lepszego wyboru dla mojej awangardy Jeśli potrzebujesz świetny zapas na uaktualnienie dla karabin nie można dokonać lepszego wyboru. fed zgubił mój czas. Poprawiony przez Carl Cone 15 stycznia 2018. można zadzwonić karmione i pomóc mi podnieść piekła nikt nie przyzna, że ​​to jego zagubiony lub skradziony Zajął tydzień, ale Fed Ex znalazł to i wszystko jest dobre. Best cena i złodziej Stock. Posted przez Sam Dennion na 4 września 2017.Jeśli chodzi o jakość i wykonanie tylko jakość to wszystko co mam do powiedzenia Łatwo podwoić wartość moich karabinów będzie kupować od tego sprzedawcy ponownie Fast wysyłane i naprzód z plan. high quality. Posted przez James dedrich 15 października 2017.Installed na moim 300 wby, perfekcyjne dopasowanie, wygląda świetnie, warte swojej ceny i dobra cena w porównaniu do innych Szukam product. Posted by Dan P dnia 27 lutego 2017.zależy określić dokładny kolor chciałbym skontaktować się z firmą przez e-mail i telefon i dostałem dobrą pomoc. Doskonałe dodanie. Zgłoszono przez nieznanego dnia 5 stycznia 2017. Właśnie otrzymałem moją rewolucję Tundra Buck Skin czas świetny kawałek i umieściłem to na moim 300 weatherby Mag awangarda doskonały dodatek warte money. Weatherby Vanguard Series 2 Synthetic Review. Dreams to prawda marzylem o posiadaniu 257 karabinów Weatherby od pierwszego dowiedzenia się o nabojach, kiedy byłem nastolatkiem To było prawie 35 lat, ale teraz mam jeden I to jest prawdziwe Weatherby do rozruchu Ja m nie będę wracał z powodów, dla których czekałem tak długo, ale będę mówił, że rzeczy nigdy nie były dla mnie w porządku. Nowy karabin to Weatherby Vanguard Series 2 Synthetic, który pojawił się w 2017 roku i ma mnóstwo wspaniałych funkcji zanim dotrę do nich, ja Powiem tylko, że w zeszłym roku, kiedy Shooting Times przeprowadził próbę strzelaniny strzeleckiej z wieloma próbkami, Weatherby s Vanguard zdobył bardzo dużą popularność wśród sześciu cenionych, syntetycznych akcji śrubowych Weatherby dokonał pewnych zmian w Vanguardze, a więc nazwa przejdź na serię Vanguard 2, ale nadal oferuje dużo jakości w bardzo rozsądnej cenie. Monofiltr 2: Moniker odnosi się do nowego, dwustopniowego wyzwalacza, który zaprojektowali projektanci Weatherby i opisywali wszystkie karabiny strażackie idąc naprzód Roger Whitchurch, Inspektor Kontroli Jakości Weatherby, miał wiele wspólnego z nowym projektem wyzwalacza, a on powiedział mi, że Weatherby udał się z dwustopniowym wyzwalaczem ze względów bezpieczeństwa. Nowy wyzwalacz jest regulowany do ciężaru ciągnięcia 2 5 funtów Moje pociski spoczynkowe działają na sumę 3 35 funtów, a to jest wystarczająco jasne dla moich celów, więc zostawiłem je z fabryki. Inne ładne cechy nowej serii 2 Vanguard obejmują 24- cal, zimno młotek z kutego korpusu i zapasów w nowym stylu z wkładkami antypoślizgowymi Griptonite i miękką gumową wkładką do noszenia o małej gęstości Działanie korzysta z trzech pierścieni stalowej blokady Weatherby s głowica kasety z głowicą jest otoczona śrubą, która jest obwód wokół beczki, która jest otoczona przez obrabiany odbiornik stalowy, a sworzeń ma rowkowany korpus. Istnieje również wskaźnik naprężenia, zabezpieczenie trzypołożeniowe oraz zawiasowa płyta podłogowa. Seria Vanguard Series 2 Synthetic jest wkomponowana w kółka Magnum i to jest również dostępne w standardowych kasetach, w sumie 16 dostępnych komorach pojemność magazynowa wynosi trzy rundy dla wkładów Magnum i pięć dla standardowych nabojów. Istnieje kilka odmian serii Vanguard 2, w tym Synthetic Package, Synthetic Combo, Synthetic Youth , Carbine, Varmint Special, Synthetic DBM, ze stali nierdzewnej syntetycznej, Sporter, Sporter DBM, Deluxe, RC Range Certified i RC Varmint. Wkład Cartridge Roy Weatherby rozwinął ten duży, pasowany 257 w 1944 r. był podobno ulubiony z kilku nabojów Magnum, które zaprojektował zgodnie z legendą, użył snappy 257 z powodzeniem w grach tak dużych, jak łoś, łosie i bawołów buffalo. Ponadto, zgodnie z moimi badaniami, myśliwi z dawnych dni wykorzystali 257 Weatherby na niedźwiedzie brunatne i niedźwiedzie polarne Nie sądzę, że ktokolwiek powinien spróbować to zrobić dzisiaj, ponieważ mamy tak wiele innych wkładów specjalnie przystosowanych do polowania na te niebezpieczne gatunki gier, ale 257 Weatherby ma na pewno to, czego potrzeba do polowania na wielką grę aż po włączając w to łosie. Trzy krytyczne aspekty każdego naboju karabinu to odrzut, trajektoria i energia Odrzut karabinu 257 Weath - erby jest taki sam lub nieco mniejszy niż karabinu w 270 Winchester, gdy wagi karabinu są takie same, wskazując że każdy, kto potrafi radzić sobie z odrzutem karabinu w 270 Winchester, może również poradzić sobie z odrzutem karabinu w 257 Weatherby Jeśli chodzi o trajektorię, 257 Weatherby jest tak płaska, jak przychodzą Na przykład, ziarno kule wychodzi z kagańca na poziomie 3,500 fps i jest zerowywane na wysokość 3 cali na 100 jardów, jest to około 4 cale nad punktem celu na 200 jardów, kilka centymetrów wysokości na 300 jardów i tylko około 6 cali w 400 jardach 257 Weatherby dostarcza więcej niż wystarczającej ilości energii, aby zrezygnować z gry w jelenie tak daleko, jak każdy z nas powinien spróbować Zaakceptowany poziom energii dla szybkich, czystych zabójstw na jelenie wynosi 1000 stóp-funtów, a 257 Weatherby ma to na zawsze do 600 jardów To jest poza mój własny narzucony limit 300 do 400 jardów w zależności od sytuacji, a wewnątrz 400 jardów 257 s energii waha się od 1.400 do 1.600 stóp-lbs w zależności od wagi bullet. Speaking masy bullet, fabryki - załadowany 257 amunicja Weatherby jest dostępny ze wszystkimi od 80 ziaren Barnes TTSX do 120 ziaren Nosler Partitions And Hornady oferuje nowe 90-ziarnowe obciążenie GMX z szybkością 257 Weatherby Roy Weatherby ulubionym pociskiem wynosi 100 ziaren, może dostać fabrycznie załadowany amunicję z łopatką, miękką punkt, Barnes TSX i Nosler AccuBond w tym ciężarze Również można mieć 115-ziarnowe raki balistyczne i rogatki okrągłe 117 ziaren Ogólnie mówiąc, 100-ziarna jest dobrym wyborem dla mniejszych białek i pronghorn antylopę 120 ziaren Ładowanie partii jest dobrym wyborem dla karibu, łosia i łosia, a także jest doskonałym wyborem dla wszystkich ładunków w 257, przynajmniej według jednego myśliwego, który znam, który wykonał wiele zabiegów polowania za pomocą naboju. Według moich znajomych, zauważono, że Layne Simpson, strzelecki czasopismo fotograficzne Shooting Times, zauważa, że ​​257 Weatherby strzela płasko, uderza mocno, generuje poziom odrzutu, który jest łatwo tolerowany przez większość myśliwych i jest z natury dokładny Uważa on za najbardziej użyteczny wkład w stabilizatorze Weatherby i nazywa to najlepszym fabrycznym kasetą antylopy, jakie kiedykolwiek stworzyła ręka śmiertelnego człowieka. Powinien wiedzieć, opierając się na szerokim użyciu naboju w polowaniach. W zasięgu Range Vanguard 2 pochodzi z fabryki z Gwarancja dokładności na poziomie 0,99 cala W szczególności firma twierdzi, że karabiny Weatherby Van-guard z serii 2 gwarantują strzelanie do trójstopniowej grupy wynoszącej 0,99 cala lub mniej przy 100-metrowej podmorskiej powierzchni, gdy jest ona używana w fabryce Weatherby lub amunicji premium. Mój karabin przyszedł z dwoma testowymi celami, potwierdzającymi, że osiągnęło to zdolność grupowania poddźwiękowego MOA z amunicją TSX typu Weatherby 100-ziarnowego Te trzypunktowe grupy mierzone odpowiednio na odpowiednio: 0 i 83 mm, ale ja wykonałem własną ocenę dokładności przy użyciu czterech fabryk ładunki Hornady s 90 ziaren GMX, Weatherby s 100 ziaren TSX, Weatherball s 115-ziarna Ballistic Tip, a Weatherby s 120 ziarna Partition. I również miał pudełko vintage Weatherby 117-ziarna UltraVelocity miękkich amunicji, że kupiłem w pokaz sztucznych pistoletów na długo zanim zdobyłem karabin W rzeczywistości miałem to pudełko amunicji przez około trzydzieści lat i nie zgubiłem tego w siedmiu ruchach Co mogę powiedzieć, kupując amunicję za broń, którą nawet nie posiadałem Cóż, Zrobiłam rzeczy silniejsze, w każdym razie, miałem zamiar na sh Ooting to pudełko, też w kolejności, aby ładna okrągła liczba pięciu ładunków wystrzelonych, ale po prostu nie mogłem zrobić to To jest zbyt fajne I poza tym, dowiedziałem się, że wczesne 257 Weatherby karabiny często miał 1 12 skrętu w przeciwieństwie do dzisiejszego bardziej powszechnego 1 10 skrętu, a załadunek 117 ziarna jest bardziej odpowiedni dla karabinów o tej starszej prędkości skrętu Jeśli zdarzy się mieć 257 karabin Weatherby zbudowany przed rokiem 1964, prawdopodobnie masz starszy, wolniejszy skręt W każdym razie, Ja będę trzymał to rocznikowe pudełko amunicji tu na moim biurku naprzeciwko mnie jako przypomnienie, że dobre rzeczy przychodzą do tych, którzy czekają. Na moje dokładności wyniki, wykres zawiera istotne szczegóły, wystrzeliłem zarówno trzy-strzał a pięć grup strzałowych, po pięć na każde załadowanie, wykonałem trzypunktowe grupy w celu sprawdzenia gwarancji dokładności Weatherby, a ja strzelałem do pięciu grup strzeleckich dla własnej satysfakcji. Ogólnie rzecz biorąc, załadunek końcówki kulistej w 115-ziarnistym kręgu okazał się najlepszy średnia dokładność grupy w odległości 1 21 cali, ale obciążenie TSX 100-ziarnowe było równe t 0 04 cala większa Moja najlepsza pojedyncza trójstopniowa grupa mierzona na 0 75 cali i przyszła z obciążeniem na 120 partii Znowu 100-ziarnowa TSX przydarzyło się naprawdę blisko z 77-calową najlepszą trójstrzelową grupą Mój najlepszy pięć - strzelił do 115 załadunku ziarna i mierzony dokładnie 1 00 cala Łączna średnia dokładność dla wszystkich czterech ładunków wynosiła 1 42 cala. W testach Field Range jest jedna rzecz, a to jest ważne, ale co przyciągnęło mnie do 257 Weatherby tyle lat temu było jego rzekomo pożądanym spektaklem myśliwskim, którego pragnęłam, ponieważ było to bardzo płaskie strzelanie i pakowanie prawdziwego uderzenia w grę na różnego rodzaju dystansach. Więc skoczyłem z szansy na użycie go na pronghorn antylopie i mule deer polowanie w październiku z dobrymi ludźmi z Tillard 55 Ranch poza Glenrock, Wyoming. Mój przewodnik Marty i jego syn Casey prowadzą pronghorn antylopę i łowie mułowych jeleni przez długi czas, a oni traktowali moich towarzyszy i mnie dobrze Również na polowanie to Mike Schwiebert i Tim Frampton z Weatherby, John Cunningham i Kevin Robison zarówno Weatherby, jak i Paul Orand i Mike McCune wygrali zwycięzców Weatherby. Zdecydowałem się na 100-ziarnowe obciążenia TSX dla obu zwierząt, które chciałbym polować, ponieważ było to najbardziej dokładna amunicja w moim karabinze według fabryki, ponieważ pocisk ma dobry współczynnik balistyczny wynoszący 420, a ponieważ obciążenie generuje imponujące 2731 stóp funtów energii na wylot w wysokości 1 725 przy 300 jardach, co byłoby dla mnie więcej niż wystarczające kamieniołom. A karabin amunicji kombi wykonał zadanie całkiem nieźle Moim pierwszym zwierzęciem, któremu padła na niego była jelita mułowa, którą spadłem na torach w 288 jardach Mój strzał był wysoki, a ja spleciłem na niego, ale on zszedł natychmiast następnego dnia zrobiłem bardzo poważny 14-calowy próg w 257 jardach. To pewna symetria, używając 257 Weatherby, aby upuścić dobry pronghorn w 257 jardach. Obie odległości były rozstawione laserowymi dalmierzami i potwierdzone przez mój przewodnik po polowaniach. nie że moje życie jest teraz kompletne, będąc właścicielem mojego wyczekiwanego 257 karabinu Weatherby, ale powiem, że jest o krok bliżej bycia kompletnym. Czekam na coś, co stanie się, gdy warunki są w porządku, jest bardzo satysfakcjonujące. Standardowe komety zaczynają się na 549 karabinach detalicznych i karabinach Magnum począwszy od 599 W tych cenach Van - guard Series 2 Synthetic to bardzo przystępny cenowo karabin o dużej wydajności, wyposażony w wiele wspaniałych funkcji, w tym gwarancję dokładności poddźwiękowej oraz wkład 257 Weatherby do mojej reputacji dla mnie do tej pory myślę, że ten może być moim nowym karabinem do polowania na wszystko z kojotów do caribou. Dowód jest w puddingu, jak mówią, a nowa seria Vanguard 2 spotkała się z potencjałem autor upuścił ten miły 14-calowy pronghorn antylopę powyżej w 257 jardów z jego Synthetic Series 2 w 257 Wby Mag i ten jeleni jeleni w prawo na 288 jardów.

No comments:

Post a Comment